אנחנו חיים בעידן של "אינסטנט" הכל בקצות האצבעות, בסירי של גוגל, או אלקסה של אמזון.
אם אנחנו רעבים, יש לנו ארוחות מוכנות, רק ל"זרוק" למיקרו לשתי דקות או איזה שרות משלוחים. הכל קל וזמין, ואנחנו עם מודעות של אינסטנט, מה שאנחנו רוצים/ צריכים נמצא במרחק של לחיצת כפתור בלי הרבה מאמץ. אז אנחנו עושים קניות ברשת, עובדים, מכירים בני זוג, ובעצם הכל טכנית יושב בקצות האצבעות, כמעט בזמן אמת, כאן ועכשיו ,כאמור במרחק של לחיצת כפתור.
אבל  תהליכים אישיים, התפתחות ושינויים מצריכים עבודה! זה לא קורה בלחיצת כפתור לפחות לא בעתיד הנראה. ייתכן שבעתיד הרחוק נוכל " לתכנת" אותנו כמו בסרטי מדע בדיוני, אך לעת הזו כדי לעשות שינוי, צריך אותך מתמודד ועושה עבודה קשה על העצמי.
מדי פעם, אני נשאל "תגיד, נראה לך שזה יצליח, זה אפשרי"?  והתשובה שלי היא תמיד – "כןאם באמת תרצה ותעשה". אין לי בקליניקה לחשים או קסמים, לא שמן עם ברכה ממקובל, ולא מים קדושים.
הנחת היסוד זה שהמתאמן מסוגל ויכול, יש לו הרבה, והוא רוצה הרבה יותר!
לכן אימון זה תהליך לניהול השינוי העצמי, בהתאם למטרה האימונית של המתאמן, זה יכול להיות כל דבר בשלל תחומי החיים – קריירה, זוגיות, משפחה, תקשורת, מערכות יחסים וצמתי החלטה. המתאמן הוא מומחה התוכן הטוב ביותר לעצמו, אין אף אחד שיכול לדעת עליך משהו יותר טוב מאשר אתה על עצמך, ואין אף אחד שיכול לדעת עליך משהו יותר טוב מאשר אתה על עצמך, וכמובן אין אף אחד שיכול להתאמן עבורך, אלא רק אתה בעצמך.
יחדיו אנחנו לומדים את המסוגלות האישית, הרצון בשינוי והמחויבות שלו לעצמו, לתהליך וכמובן איזה ביטוי זה מקבל – בעשייה.
כפי שכבר אמרנו, אין כאן לחשים או ניסים, האימון מצליח כשאנחנו מחויבים לעצמנו ולתהליך, מגייסים את העוצמות שלנו, ו-עושים!